I Jornadas GALIZAleak: a companhia Daboapipa

daboapipa

Um dos intuitos mais interessantes com que nasceu a associaçom GALIZAleak é a programaçom de atividades em língua galega para os/as miúdos/as, sobretudo para as crianças nascidas já em Euskal Herria mas cujos progenitores, galego-falantes, tenhem vontade de lhes transmitir o idioma (com tudo quanto isso envolve). Para começar a andar este caminho tam necessário, a associaçom convida-nos a desfrutar de dous espectáculos da mão da companhia galega Daboapipa.

O QUE? Contos de animalario (sessom de conta-contos para crianças) e Historias de vida, guerra, amor e case morte (cabaré)

QUANDO? 30 de maio (sábado)

ONDE? Zirika Herri Gunea (Erronda Kalea, 12 – Bilbo). Vê o mapa aqui

A QUE HORAS? Às 12:00 (conta-contos) e às 14:30 (comida popular e cabaré)

PREÇO? Tudo de balde, exceto a comida popular e o cabaré (7 €). Para a comida popular e o cabaré é necessário inscrever-se em galizaleak@gmail.com

E QUEM SOM ELAS? A companhia Daboapipa é um duo voltado para a narraçom oral e a música. A voz que canta e conta é a de Vero Rilo, de Mugardos, com alargada experiência como educadora infantil quer na Galiza quer em Portugal. Os dedos que criam e interpretam as melodias som os de Santi Prieto, de Cedeira, que tem feito parte de diferentes formaçons musicais, para além de ser aluno de acordeom do grande Santi Cribeiro (Berrogüetto).  

Em Contos de animalario, Vero e Santi oferecem-nos umha viagem de cerca de 40 minutos polos montes, os prados e os caminhos do país, onde bateremos com alguns dos animais mais extraordinários que a nossa imaginaçom poda conceber: toupas choscas, ferozes dragons, cavalos azuis… Após este espectáculo (pensado para crianças de 2 a 6 anos), e depois de repor forças com o jantar popular, será a vez de Historias de vida, amor, guerra e case morte, que podemos definir como “cabaré” ou, de sermos mais estritos, como umha proposta a meio caminho entre a narraçom oral e o teatro, com música ao vivo, onde o protagonismo será para as histórias apanhadas da memória e das experiências reais dos/das nossos/as idosos/as.

Se quiserdes conhecer mais, quer sobre estes dous espectáculos quer sobre Daboapipa em geral, é só premir aqui. No entanto, eis um pequeno vídeo de umha das suas actuaçons, que decorreu há uns meses ao abrigo do Culturgal.

Advertisements
Estas entrada foi publicada en ACTIVIDADES coas etiquetas , , , , , . Ligazón permanente.

Deixar unha resposta

introduce os teu datos ou preme nunha das iconas:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair / Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair / Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair / Cambiar )

Google+ photo

Estás a comentar desde a túa conta de Google+. Sair / Cambiar )

Conectando a %s