I Jornadas GALIZAleak: Séchu Sende e Txerra Rodríguez

sechu_sende-txerra_rodriguez
Começa a contagem regressiva para as I Jornadas GALIZAleak, cujo programa (completinho e variado) já tivemos ocasiom de vos apresentar neste mesmo blogue há uns dias. Ora bem, para encorajar-vos mais ainda a assistir a este evento, iremos contando-vos um bocadinho mais em profundidade em que consistirá cada umha das atividades que decorrerám em Bilbo em 29 e 30 de maio próximos.

E começamos com as duas pessoas que darám o pistolaço de saída destas jornadas. De resto, dous autênticos convidados de luxo que mal precisam de ser apresentados e que nos últimos anos tenhem feito muita cousa para a cultura basca e a galega se conhecerem melhor: estamos a falar do padronês Séchu Sende e do deriotarra Txerra Rodríguez, que darám começo a dous dias de festa galega na capital de Biscaia com umha palestra de temática sociolinguística.

O QUE? Hizkuntz(ar)en bidezidorretan / Nos atalhos da(s) línguas (palestra), com Séchu Sende e Txerra Rodríguez

QUANDO? 29 de maio (sexta-feira)

ONDE? Kafe Antzokia (Done Bikendi Kalea, 2 – Bilbo). Vê o mapa aqui

A QUE HORAS? Às 12:00

PREÇO? De balde!

E QUEM SOM ELES? De Séchu Sende pouco vos podemos dizer que já nom saibades. Autor de um dos livros melhor sucedidos da literatura galega contemporánea, Made in Galiza (2007), cuja versom ao éuscaro foi realizada precisamente por Txerra Rodríguez e publicada em Txalaparta, Séchu vem de apresentar o seu livro mais recente, A República das Palavras, no qual reafirma o seu compromisso com umha determinada visom da língua e da cultura galegas. Séchu é, de resto, um dos melhores conhecedores da realidade social, política e linguística do Curdistám (assim o demonstrou em Viagem ao Curdistám para apanhar estrelas, 2012), e o seu trabalho a prol da presença do galego no ensino fica claro quando nos aproximamos das atividades que realiza com o seu alunado no IES Marco do Camballón (As Cruzes) ou do seu envolvimento nesse projeto tam fermoso como imprescindível que som as escolas de ensino galego Semente. Para saberdes mais sobre Séchu, sempre podedes premir aqui mesmo ou até ouvir esta entrevista que lhe figérom os nossos amigos do programa Tropa de Breoghan de Hala Bedi Irratia.

Quanto a Txerra Rodríguez, é sem dúvida um dos elos mais fortes que vinculam a Galiza com Euskal Herria nos nossos dias, sobretudo polo seu trabalho como tradutor (as obras Made in Galiza O caçador de bruxas, de Séchu Sende, estám disponíveis em éuscaro graças a ele), mas nom só. Sociolinguista, trabalha na cooperativa Emun como técnico de éuscaro em empresas privadas e, para além disso, gere o interessantíssimo blogue Garaigoikoa, de leitura muito recomendada.

Advertisements
Estas entrada foi publicada en ACTIVIDADES, Uncategorized coas etiquetas , , , , . Ligazón permanente.

One Response to I Jornadas GALIZAleak: Séchu Sende e Txerra Rodríguez

  1. Pingback: Galizia eta galegoa hizpide bihar Sechu Sende eta Txerra Rodriguezekin | Zenbat Gara

Deixar unha resposta

introduce os teu datos ou preme nunha das iconas:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair / Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair / Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair / Cambiar )

Google+ photo

Estás a comentar desde a túa conta de Google+. Sair / Cambiar )

Conectando a %s